mirulfiqa

mirulfiqa

kita punye...

Saturday, October 23, 2010

salam...

knapa ea arini skali lg aku bersedih...ingin mbawa diri tp ntah kemana...ingin menyepi tp sesepi mana yg aku leh pergi kerna itu bukan aku...ingin lari tp sejauh mana aku mampu berlari..
dia dah BERANI memberontak,dia dah BERANI bersuara,dia dah BERANI memperdaya,dia dah BERANI buat xendah...xpa la mungkin itu mahunya dan mungkin itu slh diri kerdil ni.

td hty ni tsentak lg..tgk la senarai nama ahli KDBM tu,.bp rmai laki.np dia xpk aku ha??
pasni ad projek emm memg confirm la rmai laki dlm projek tu.no fon pon bersepah2 r pasni.tu xkesah ag,yg kesah no dia ad la jntan2 simpan.xpela..

dulu ak knal dia bukan la sorg yg jnis suka join bnda2 yg rmai laki. tp skg bla aku tgur dia jwb ape "salah ke??" xpela..mybe aku yg TERLEBIH SUDAH KEJELESAN...klu itu yg dia nk aku turutkan je.
dia pon da bsing "aku bukan suami dia or sape"syurga bwh telapak kaki ibu"...itu memg AYAT HABIS la..memg xdpt dinafikan lg.


AKU SAYANG KAMU

No comments:

Post a Comment